نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 29 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 16 نوآوری و تریز در دنیای امروزی عاملی که بسیار قدرتمند و با نفوذ است، نوآوری است. با نوآوری، افکار و ایده های جدید و خلّقانه به ابزار و فناوری تبدیل می شود. در واقع، ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 19 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 17 سنجش کارآفرینی کارآفرینی کارآفرینی روش انجام کار برای استفاده از فرصت ها و اید هها به منظور خلق یک کسب و کار سودآور و ارزش آفرین است. کارآفرینی موتور محرک اقتصاد کشور ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و خدمات برای کسب ارزش، ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 15 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 19 مدل کسب و کار قسمت یکم : مشتری شناسی مدل کسب و کارمدل کسب و کار، منطق یک کسب و کار یا شرکت را با چگونگی خلق، ارائه و کسبا رزش و درآمد آن توصیف می کند. قبل از شروع هر کسب و ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 20 مدل کسب و کار قسمت دوم : طراحی ارزش پیشنهادی طراحی ارزش پیشنهادی: ارزش پیشنهادی دلیل ترجیح یک کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها توسط مشتریان است. هر ارزش پیشنهادی متشکل از ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 13 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 21 مدل کسب و کار قسمت سوم : تعیین کانال توزیع تعیین کانال توزیعکانال های ارتباطی، توزیع و فروش، واسطۀ میان یک شرکت با مشتریان خود است. کانال ها نقاط تماس با مشتری هستند و ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 22 مدل کسب و کار قسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 20 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 23 مدل کسب و کار قسمت پنجم : درآمدزایی درآمد زاییاگر مشتریان قلب کسب و کارند، الگوهای درآمدی شَریان های کسب و کار را تشکیل می دهند. شکل 2 -23 انواع روش های درآمد زایی را نشان می ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 11 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 24 مدل کسب و کار قسمت ششم : منبع یابی منبع یابیبرای راه اندازی هر کسب و کاری به مجموعه ای از منابع کلیدی نیاز است. به کمک این منابع شما ارزش پیشنهادی خود را خلق و به بازار ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 13 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 25 مدل کسب و کار قسمت هفتم : فعالیت کلیدی فعالیت های کلیدیاین فعالیت ها مهم ترین اقداماتی هستند که در یک کسب و کار باید انجام دهید تا عملکرد موفقی داشته باشد. فعالیت های ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 26 مدل کسب و کار قسمت هشتم : شریک یابی شریک یابیصاحبان کسب و کارها به دلایل مختلفی برای خود شریک بر می گزینند.مشارکت ها سنگِ زیربنای بسیاری از کسب و کارهاست. صاحبان کسب و ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 13 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 27 مدل کسب و کار قسمت نهم : برآورد هزینه برآورد هزینهاین جزء مهم ترین هزینه هایی را که حین اجرای یک مدل کسب و کار خاص ایجاد می شود، توصیف می کند. خلق و ارائه ارزش، حفظ ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 17 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 28 طرح کسب وکار همۀ افرادی که خواهان ورود به کسب وکارند، باید دارای برنامۀ(طرح)کسب وکار باشند. طرح کسب وکار، سند مکتوب و منظمی است که روش اجرای فعالیت یک کسب وکار را در یک ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 31 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 29 نگارش طرح قسمت اول : معرفی کسب و کار، تهیۀ برنامه و سر و سامان دادن نیروی انسانی عنوان کسب وکاردر اولین قسمت از طرح کسب وکار، باید نام و هدف کلی کسب وکار به صورت مختصر و ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: نگارش طرح قسمت دوم : تهیۀ برنامۀ بازار و بازاریابی بخش 30 برنامه بازار و بازاریابیبرنامه بازار و بازاریابی به عنوان مهم ترین قسمت طرح کسب وکار شامل دو قسمت بررسی بازار و روش ...