نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: درس 1 مسابقۀ رسانه ها با زمان بار دیگر به تصویر بالا نگاه، و خودتان را در هفتاد، هشتاد سال پیش تصور کنید. دنیای آن زمان با حالا چقدر فرق کرده است؟ اگر الان به شما بگویند که ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 2 پیام همبرگری در درس گذشته با مفهوم و مصداق پیام و رسانه آشنا شدید. در این درس ضمن بررسی عناصر تولید در یک پیام مانند نور، صوت، زاویه دوربین، زاویه دید و ... و تأثیرگذاری ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 3 پنجگانه سواد رسانه ای (1) به طور کلی هر فرد برای ایجاد ارتباط با دیگران و انتقال پیام های خود به آنها، از روش ها و وسایل مختلف استفاده می کند. مثلاً وقتی انسان می خندد، ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 4 تصاویر بی طرف نیستند! پس از انجام دادن فعّالیت های درس سوم، متوجّه شده اید که((پیام های رسانه ای، ساخته می شوند)) اکنون با برخی از فنونی که در تولید پیام ها به ویژه پیام ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 5 از بازنمایی تا کلیشه در درس قبل، از شما خواسته شد به حداقل سه مورد از برنامه های تلویزیونی (فیلم ها، مجموعه های تلویزیونی، تبلیغات و مستندات داخلی و خارجی) در حال پخش ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 29 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: درس 6 فنون اقناع 1 اقناع چیست؟ زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 17 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 7 ما هم می توانیم! در بخش((فعالیت در خانه)) درس قبل از شما خواسته شد، محیط اطرافتان (تلویزیون، تارنما ها / وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، تابلوهای تبلیغاتی و...) را با دقّت مورد ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 32 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 8 فنون اقناع 2 (درس اختیاری) در درس های گذشته با پرکاربردترین فنون و روش های تأثیر گذاری فرستندگان پیام بر مخاطبان (فنون اقناع) آشنا شدید. برای تشویق مخاطبان به تغییر ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 18اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: درس 9 مهندسان پیام آیا تا کنون آشپزی کرده اید؟ اگر این کار را انجام داده باشید، می دانید که برای آشپزی باید از هر ظرف و وسیله، موادّ اوّلیه، چاشنی ها و شیوه پخت بجا استفاده ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 26 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 10 بازی گردانان بزرگ در درس قبل آموختید، پیام های رسانه ای ساخته می شوند و در ساختن آنها مشاغل و فناوری های گوناگونی دخالت دارند. این فرایند با در نظر گرفتن محدودیت ها، ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 45 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 11 دروازه بانی خبر فعّالیت گروهی فرض کنید شما عضو شورای سردبیری یک بخش خبری پنج دقیقه ای در تلویزیون هستید و قرار است از میان اتّفاقات و اخباری که به دستتان رسیده ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 12 بسیاری از افراد، اولین مخاطبان را همان تماشاگران نمایش ها، بازی های دسته جمعی، بساط های نمایشی و انواع اجراهای دوران باستان می دانند. مهم ترین تفاوت شکل اولیۀ ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 30 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 13 مخاطب فعّال یا منفعل! آیا مفهوم مخاطب با روند توسعۀ رسانه ها تغییر کرده است؟ شاید شما نیز به این موضوع اندیشیده باشید که در دوران رسانه های یک سویه، یک فرستندۀ پیام ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س14 مخاطب، بی مخاطب گستردگی رسانه ها و دامنۀ فعّالیت های رسانه ای در عصر حاضر، شناخت حقوق متقابل رسانه ها، مخاطبان و دولت ها را به امری ضروری تبدیل کرده است. این مهم همواره ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 19 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: در س 15 هر چیز که در جستن آنی، آنی در فصل سوم آموختیم که رسانه ها طبق ارزش ها و دیدگاه های خود به تولید پیام می پردازند و از این طریق سعی می کنند تا افکار و باورهای مخاطبان را ...