فروشگاه جامع پاورپوینت های درسی (ابتدایی ،‌ متوسطه اول ، متوسطه دوم)

محل لوگو

پایه اول دبستان: ریاضی

پایه اول دبستان: علوم تجربی

پایه اول دبستان: آموزش قرآن

پایه یازدهم: دین و زندگی

پایه یاردهم: تاریخ معاصر ایران

پایه دهم انسانی: عربی

پایه دهم انسانی: علوم و فنون ادبی

پایه دهم انسانی:اقتصاد

پایه دهم انسانی: تاریخ ایران و جهان باستان

پایه دهم انسانی: جامعه شناسی

پایه دهم: آمادگی دفاعی

پایه دهم: دین و زندگی

پایه دهم: زبان انگلیسی

پایه دهم: تفکر و سواد رسانه ای

پایع دهم: جغرافیای ایران

پایه دهم: کارگاه کارآفرینی

پایه هفتم: تفکر و سبک زندگی

پایه هفتم: زبان انگلیسی

پایه هفتم: ریاضی

پایه هفتم: عربی

پایه هفتم: کار و فناوری

پایه هفتم: پیام های آسمانی

پایه هفتم: فارسی

پایه هفتم: علوم تجربی

پایه هفتم: مطالعات اجتماعی

پایه نهم: زبان انگلیسی

پایه نهم: آمادگی دفاعی

پایه نهم: پیام های آسمان

پایه نهم:‌ کار و فناوری

پایه نهم: فارسی

پایه نهم: علوم تجربی

پایه نهم:‌ مطالعات اجتماعی

پایه نهم:‌ عربی

پایه نهم:‌ ریاضی

پایه هشتم:‌ زبان انگلیسی

پایه هشتم:‌ آموزش قرآن

پایه هشتم:‌ فارسی

پایه هشتم:‌ کار و فناوری

پایه هشتم:‌ علوم تجربی

پایه هشتم: مطالعات اجتماعی

پایه هشتم:‌ عربی

پایه هشتم:‌ ریاضی

پایه هشتم: پبام های آسمان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 144
  • بازدید دیروز : 176
  • بازدید کل : 444402

پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مخاطب خاص


پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مخاطب خاص

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 24 اسلاید

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

در س 12 بسیاری از افراد، اولین مخاطبان را همان تماشاگران نمایش ها، بازی های دسته جمعی، بساط های نمایشی و انواع اجراهای دوران باستان می دانند. مهم ترین تفاوت شکل اولیۀ مخاطب با معادل امروزی رسانه ای آن را باید در این دانست که مخاطب آن دوران در بند زمان و مکان و در مقایسه با معیارهای مدرن، بسیار محدود بود. اگرچه مخاطب به طور ساده به خوانندگان، بینندگان و شنوندگان یکی از کانال های رسانه ای یا هر محتوا و نمایش اشاره دارد، اما همین واژۀ ساده و یگانه، برای اشاره به واقعیتی به کار می رود که به طور روزافزون در حال پیچیده تر و متنوع تر شدن است. واژۀ مخاطب ثابت مانده است اما موضوع آن به طور مستمر و متنوع در حال دگرگونی است. گفت وگوی کلاسی دربارۀ پرسش های زیر گفت وگو کنید.

چرا مخاطبان مختلف از رسانه های مختلفی
استفاده می کنند؟ با مثال توضیح دهید.
آیا همۀ مخاطبان از محتوای یک رسانه برداشت های مشابهی دارند؟
این برداشت ها به چه عواملی بستگی دارد؟
آیا سرعت پذیرش و همراهی در میان تمام مخاطبان مانند یکدیگر است؟ چرا آری، چرا خیر؟ اگر سواد رسانه ای را به دو مقولۀ خواندن و نوشتن یا دو سطح مصرف و تولید محصولات رسانه ای تقسیم بندی کنیم، می بینیم که در هر دو سطح((مخاطب)) نقشی کلیدی دارد. از یک سو برای مصرف رسانه ها، هدف سواد رسانه ای این است که بتواند مخاطب فعّال، خلّق، حقیق تجو، زیرک، گزینشگر و هوشمند تربیت کند و نه صرفا مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای. از سوی دیگر برای تولید رسانه ای باید مهندسی معکوس کرد؛
یعنی اوّل باید مخاطب شناسی دقیق، عمیق، جامع و مانعی داشت تا بتوان علائق، سلایق و نیازهای او را به درستی شناخت و با استفاده از شیوه های خلّقانه و هوشمندانۀ رسانه ای، با چشمانی باز، درست به هدف زد. دشواری مخاطب شناسی در این است که ما با پیچیده ترین و ناشناخته ترین موجود خلقت رو به رو هستیم: انسان! مخاطب از آن رسانه یا محصول رسانه ای استفاده می کند که برایش خرسندی (مطلوبیت) ایجاد می کند و درست در همان زمان، آن چیزی را که دوست دارد از آن ادراک و دریافت می کند؛ بنابراین مخاطب چه در مقام انتخاب و گزینش و چه در مقام ادراک و تحلیل در جهان و جریان رسانه ای دستکاری می کند! گفت وگوی کلاسی فیلم((فوتبالی)) را ببینید. این فیلم دربارۀ ده گل برتر جام جهانی است. به نظر شما:
این ده گل چگونه انتخاب شده است ؟
چه کسانی اینها را انتخاب کرده اند؟
معیارهای آنها برای انتخاب این گل ها چه بوده است؟
آیا اگر قرار بود شما ده گل برتر جام های جهانی را انتخاب کنید، همین گل ها را انتخاب می کردید؟ یک فیلم سینمایی، مجموعۀ تلویزیونی یا بازی ویدئویی که بیش از همه به آن علاقه دارید را نام ببرید و دلیل انتخاب خود را توضیح دهید.
فیلم((تفاوت مخاطبان با یکدیگر)) را ببینید.
دلایل تفاوت مخاطبان با یکدیگر چیست؟

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.

 

ضمنا در صورت نبود کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.

 

محصولات مرتبط:

پکیج پاورپوینت های درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: (درس اول الی درس بیست و دوم)

پاورپوینت درس اول تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مسابقۀ رسانه ها با زمان

پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پیام همبرگری

پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای

پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: تصاویر بی طرف نیستند

پاورپوینت درس پنجم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: از بازنمایی تا کلیشه

پاورپوینت درس ششم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع

پاورپوینت درس هفتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: ما هم می توانیم

پاورپوینت درس هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع (2) (درس اختیاری)

پاورپوینت درس نهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مهندسان پیام

پاورپوینت درس دهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی گردانان بزرگ

پاورپوینت درس یازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: دروازه بانی خبر

پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب خاص

پاورپوینت درس سیزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب فعّال یا منفعل

پاورپوینت درس چهاردهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب، بی مخاطب

پاورپوینت درس پانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: هر چیز که در جستن آنی، آنی

پاورپوینت درس شانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: کلیشۀ بدن

پاورپوینت درس هفدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی زندگی است (درس اختیاری)

پاورپوینت درس هجدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: زندگی دوم

پاورپوینت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای

پاورپوینت درس بیستم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مراقب اضافه بار باشید

پاورپوینت درس بیست و یکم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: من از رسانه ها هوشمندانه استفاده می کنم

پاورپوینت درس بیست و دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: اخلاق رسانه ای

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 24 اسلاید

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

در س 12 بسیاری از افراد، اولین مخاطبان را همان تماشاگران نمایش ها، بازی های دسته جمعی، بساط های نمایشی و انواع اجراهای دوران باستان می دانند. مهم ترین تفاوت شکل اولیۀ مخاطب با معادل امروزی رسانه ای آن را باید در این دانست که مخاطب آن دوران در بند زمان و مکان و در مقایسه با معیارهای مدرن، بسیار محدود بود. اگرچه مخاطب به طور ساده به خوانندگان، بینندگان و شنوندگان یکی از کانال های رسانه ای یا هر محتوا و نمایش اشاره دارد، اما همین واژۀ ساده و یگانه، برای اشاره به واقعیتی به کار می رود که به طور روزافزون در حال پیچیده تر و متنوع تر شدن است. واژۀ مخاطب ثابت مانده است اما موضوع آن به طور مستمر و متنوع در حال دگرگونی است. گفت وگوی کلاسی دربارۀ پرسش های زیر گفت وگو کنید.

چرا مخاطبان مختلف از رسانه های مختلفی
استفاده می کنند؟ با مثال توضیح دهید.
آیا همۀ مخاطبان از محتوای یک رسانه برداشت های مشابهی دارند؟
این برداشت ها به چه عواملی بستگی دارد؟
آیا سرعت پذیرش و همراهی در میان تمام مخاطبان مانند یکدیگر است؟ چرا آری، چرا خیر؟ اگر سواد رسانه ای را به دو مقولۀ خواندن و نوشتن یا دو سطح مصرف و تولید محصولات رسانه ای تقسیم بندی کنیم، می بینیم که در هر دو سطح((مخاطب)) نقشی کلیدی دارد. از یک سو برای مصرف رسانه ها، هدف سواد رسانه ای این است که بتواند مخاطب فعّال، خلّق، حقیق تجو، زیرک، گزینشگر و هوشمند تربیت کند و نه صرفا مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای. از سوی دیگر برای تولید رسانه ای باید مهندسی معکوس کرد؛
یعنی اوّل باید مخاطب شناسی دقیق، عمیق، جامع و مانعی داشت تا بتوان علائق، سلایق و نیازهای او را به درستی شناخت و با استفاده از شیوه های خلّقانه و هوشمندانۀ رسانه ای، با چشمانی باز، درست به هدف زد. دشواری مخاطب شناسی در این است که ما با پیچیده ترین و ناشناخته ترین موجود خلقت رو به رو هستیم: انسان! مخاطب از آن رسانه یا محصول رسانه ای استفاده می کند که برایش خرسندی (مطلوبیت) ایجاد می کند و درست در همان زمان، آن چیزی را که دوست دارد از آن ادراک و دریافت می کند؛ بنابراین مخاطب چه در مقام انتخاب و گزینش و چه در مقام ادراک و تحلیل در جهان و جریان رسانه ای دستکاری می کند! گفت وگوی کلاسی فیلم((فوتبالی)) را ببینید. این فیلم دربارۀ ده گل برتر جام جهانی است. به نظر شما:
این ده گل چگونه انتخاب شده است ؟
چه کسانی اینها را انتخاب کرده اند؟
معیارهای آنها برای انتخاب این گل ها چه بوده است؟
آیا اگر قرار بود شما ده گل برتر جام های جهانی را انتخاب کنید، همین گل ها را انتخاب می کردید؟ یک فیلم سینمایی، مجموعۀ تلویزیونی یا بازی ویدئویی که بیش از همه به آن علاقه دارید را نام ببرید و دلیل انتخاب خود را توضیح دهید.
فیلم((تفاوت مخاطبان با یکدیگر)) را ببینید.
دلایل تفاوت مخاطبان با یکدیگر چیست؟

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.

 

ضمنا در صورت نبود کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.

 

محصولات مرتبط:

پکیج پاورپوینت های درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: (درس اول الی درس بیست و دوم)

پاورپوینت درس اول تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مسابقۀ رسانه ها با زمان

پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پیام همبرگری

پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای

پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: تصاویر بی طرف نیستند

پاورپوینت درس پنجم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: از بازنمایی تا کلیشه

پاورپوینت درس ششم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع

پاورپوینت درس هفتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: ما هم می توانیم

پاورپوینت درس هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع (2) (درس اختیاری)

پاورپوینت درس نهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مهندسان پیام

پاورپوینت درس دهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی گردانان بزرگ

پاورپوینت درس یازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: دروازه بانی خبر

پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب خاص

پاورپوینت درس سیزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب فعّال یا منفعل

پاورپوینت درس چهاردهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب، بی مخاطب

پاورپوینت درس پانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: هر چیز که در جستن آنی، آنی

پاورپوینت درس شانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: کلیشۀ بدن

پاورپوینت درس هفدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی زندگی است (درس اختیاری)

پاورپوینت درس هجدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: زندگی دوم

پاورپوینت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای

پاورپوینت درس بیستم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مراقب اضافه بار باشید

پاورپوینت درس بیست و یکم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: من از رسانه ها هوشمندانه استفاده می کنم

پاورپوینت درس بیست و دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: اخلاق رسانه ای


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2469

برچسب های مهم

فروشگاه جامع پاورپوینت های درسی (ابتدایی ،‌ متوسطه اول ، متوسطه دوم)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما